avatar Ten blog rowerowy prowadzi jaretzki z Częstochowy. Mam przejechane 406.80 kilometrów. Jeżdżę z prędkością średnią 17.73 km/h Więcej o mnie.

Wykres roczny blog rowerowy jaretzki.bikestats.pl

Złoty Potok

Niedziela, 3 kwietnia 2011 · dodano: 04.04.2011 | Komentarze 3

Zaplanowany wcześniej wyjazd z markonem w celu przygotowania pieszej wycieczki dla dzieci z podstawówki w rejonie Złotego Potoka i Siedlec. Przy okazji namówiłem Wojtka do wspólnego wyjazdu, który przyznał, że otwiera sezon. Postanowiłem w końcu dokumentować nasze wyjazdy i zabrałem aparat, który niestety przeleżał większą część wycieczki w torbie. Jednak nasza dzisiejsza trasa chyba jest powszechnie znana (Cz-wa, Skrajnica, Olsztyn, Zrębice, Krasawa, Siedlec Janowski, Złoty Potok) i brak dokumentacji nikogo nie zasmuci. Zamieszczę jedynie kilka fotek z kategorii - towarzyskie, licząc na aprobatę wszystkich osób na nich umieszczonych.
W Złotym Potoku poznaliśmy przemiłą Agnieszkę - Abovo, która cieszyła się z przekroczenia bariery 1000 kilometrów. Wielki szacunek dla niej, biorąc pod uwagę własne wyczyny rowerowe.
Powrót do Częstochowy minął nam w pogoni za Abovo, która potrafi szybko "kręcić" :-).

markon i Wojtek

Jaretzki i Wojtek

Abovo, markon i Wojtek
Kategoria Wycieczki

markon
| 21:52 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj O... właśnie... Biwak, ognisko, gawęda... :cP
jaretzki
| 21:14 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj Cała przyjemność po mojej stronie, a będzie większa pod warunkiem, że następnym razem zwolnimy tempo i będzie można dłużej porozmawiać :-)))))
Abovo
| 20:57 poniedziałek, 4 kwietnia 2011 | linkuj Było mi bardzo miło Cię poznać i dziękuje za mile spedzony czas:-)